سفارش تبلیغ
صبا ویژن

karlink

نظر

مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری را در سبک و سیستم گویا خود دارد . سبک جدید بدن این مدل  بدنه پایین تر، گزینه های چرخ و روشنایی همه ی LED ها، شکل ظریف آن را برجسته می کند. کابین تحسین شده ابعاد جدیدی از لذت را به ارمغان می آورد.

?

صفحه نمایش سینمایی شما را قهرمان عمل می کند

کابین شناخته شده انواع بنز زبان زد است اما کابین این کلاس بنز از نظر عملکردی و و زیبایی غنی است. نوآوری های پیشرفته با پنج گزینه در تر و تمیز کردن  و نمای چوبی به پایان رسید. اندازه  12.3 اینچ ابزارهای خوشه ای دیجیتال و صفحه نمایش 10.25 اینچ مرکز در دسترس هستند.

?

فرمان، جهان را در شست خود قرار داده اند

دو پد مشابه گوشی هوشمند به شما امکان حرکت، کشیدن و انتخاب ویژگی های متعدد و تنظیمات را با شست خود را روی فرمان میدهد . نرم بودن فرمان ، باعث میشود  کروز و کنترل بیشتر در دستان شما قرار گیرد.این فرمان، یک چرخ دنده ورزشی مسطح با خط AMG همراه است.

?

دیزاینی دیدنی و زیا برای چراغ ها

چراغ های LED استاندارد چند منظوره جدید نور شبکیه ای روشن تر و طبیعی تر را در شب فراهم می کنند، طراحی روز به روز درخشان است. سیستم روشنایی هوشمند LED دارای همه ی ویژگی های خود است و برای منحنی ها و وسایل نقلیه پیش رو سازگار است.
?

استایل این کار در چشم بیننده است

پمپاژ عضله C کلاس با AMG Line AMG bodywork  طراحی شده و چرخ ها، پنجره مشبک الماس، علاوه بر ترمز ورزشی خاص،  سیستم تعلیق و فرمان و پدال و به طور کلی تمام لوازم یدکی اورجینال بنز با تکنولوژثی و زیبایی و با مشاوره تکنسین های مجرب به کار گرفته شده است.

کلاس C فقط قدرتمند نیست ،  اینبار سرعت و چرخه سالم 4MATIC®  در دسترس است، کلاس C دارای چابکی، قدرت و اعتماد به نفس است تا زیبایی بدن خود را به خوبی تطابق دهد.

?

تمیر بنز در تهران

 تا کنون درباره فرایند و ویژگی های این کلاس از بنز برای شما توضح دادیم و سعی داریم یه معرفی کامل باشد اما نکته قابل اهمیت تعمیر انواع بنز میباشد .

به دلیل کمیاب بودن لوازم یدکی اورجینال بنزو تامین قطعات اورجینال آن ها ، نمیشود این ماشین خاص را به هر تعمیرگاهی برد.اگر شما مالک یک خودرو بنز از هرکلاسی هستید برای تعمیر خودروی خود به تعمیرگاه تخصصی بنز مراجعه کنید چرا که بسیاری از تعمیرگاه های غیر مجاز برای پایین آوردن هزینه ها و جذب مشتری از لوازم و قطعات دست دوم اتفاده میکنند که باعث خرابی ها و نقصفنی های  بیشار و کاهش طول عمر خودرو میشوند.

تخصص در تعمیر این نوع خودروها به گونه ای نیست که زمینه آزمون و خطای افراد غیر حرفه ای باشد.  تعمیرگاه بنز گلچین با گردآوری تعمیرکاران خبره و آموزش دیده سعی کرده است تا بهترین و مطلوب ترین سرویس دهی را به مشتریان خود ارائه دهد و اعتماد آن ها را به عنوان سرمایه ای گرانبها برای خود حفظ کند.

تعمیرگاه بنز گلچین ، علاوه بر استخدام کارشناسان دوره دیده و حرفه ای در تعمیر  خودر های لوکس از جلمه بنر ، پورشه  به ارائه خدامات زیر هم می پردازد

o          تعمیر موتور

o          تعمیر گیربکس

o          جلوبندی

o          ساخت سوییچ و پروگرام

o          برق و الکترونیک

o          سرویس های دوره ای

o          تهیه قطعات نو و استوک

o          تعمییر سانروف

o          بستن کیت و فیس لیف

 آدرس تعمیر گاه تخصصی بنز گلچین  تهران- خیابان ری- بین دردار و آبشار- پلاک 633    می باشد

شما میتوانید برای تعمیر بنزخود در تهران به تعمیرگاه تخصصی بنز گلچین مراجعه کنید.

 

منبع : تعمیرگاه بنز در تهران